Brukar du shoppa på nätet?


Det spelar igen roll hur ofta eller hur mycket du shoppar, men om du ändå shoppar online så kan du passa på att göra en god gärning. Nästa gång du handlar logga in på godhandling.se och kolla om din butik finns med där. Alla butiker som samarbetar med godhandling.se har olika avtal, men de flesta skäner en vissa procent av den summa du handlar för. Du handlar alltså precis som vanligt och lägger inte en krona mer, men företaget som du handlar av skäner en summa till den organisation som du väljer.

Exempel på företag som skänker en viss procent är Ellos, Fritidsresor, Dell, Apple store, Bokus, Beautyplanet, Cdon, Le Radute, Nelly, Lindex, Net on net m.fl.

För att läsa mer och se hur enkelt det är, spana in här!

Så, kom ihåg att kolla om det företag som du vill handla av finns med på godhandling.se, du tjänar på det och så gör även en valfri organistaion så som Svenska FN-förbundet, BRIS, Barncancerfonden, Djurens rätt, Rädda barnen m.fl.♥

Kommentarer
Postat av: messan

Det ska jag verkligen tänka på. Jag är en sån person som vill hjälpa till om jag kan så det passar mig perfekt.



Jag älskar mina Converse...precis som du sa:)

Har du sommarlov nu?

Kramar om dig

2010-06-15 @ 21:01:24
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: jordbærpiken

Heisann!



Tusen takk for dine fine ord! Så koselig, jeg blir så glad. :)



Så mange viktige ting du skriver om her på bloggen din. Kjempebra!



Ha en herlig kveld!

2010-06-15 @ 21:41:30
URL: http://jordbarpiken.blogspot.com
Postat av: Karin

nej.. älskar att shoppa "på riktigt" för mkt haha

hoppas du haft en fin kväll:)

2010-06-15 @ 22:29:00
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0