Vill ställa in och dra täcket över huvudet

Har stressat som en idiot idag för att få allt att gå ihop. Mitt i schemat så bestämde sig någon idiot för att stjäla min cykel vilket innebar att jag fick halvspringa hem från stan med dator, skolböcker och två systemetkassar och bev försenad till mitt möte med min uppsatshandledare. När vi väl pratades vid så inser hon att min uppsats inte håller, datat går inte att beräkna som vi tänkt och min slutsats kommer bli att det inte är genomförbart. Känns inte allt för inspirerande!! Missade tvätt-tiden och fick ingen tid till att åka o handla mat. Nu sitter jag här, har precis slutat prata med min handledare, har fruktansvärt galet overkligt ont och vet inte vart jag ska ta vägen... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0