Vad tror ni man ska göra?


Jag har länge funderat på att skaffa mig någon form av visitkort då jag ofta deltar i olika projekt och egagerar mig i föreningar där man gärna vill knyta kontakter och många frågar efter kontaktuppgifter. Dock känns det lite mesigt att ha ett visitkort när man är studerande och arbetslös, men nu har jag funnit ett bra alternativ: nätverkskort. På dessa kan man skriva ned kontaktuppgifter och länka till LinkedIn så de får tillgång till hela mitt CV med mera. Vad tror Ni, är detta något att satsa på? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter absolut smart!

2011-12-27 @ 17:56:40
Postat av: Emelie

Hej, jag ska göra visitkort till studiebesök med skolan men hittar inga snygga, vart har du fått tag i dom mallarna eller har dom gjort själv?

2012-04-19 @ 12:43:58
URL: http://meliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0