Från och med du

Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din

det här är slutet på vår film

Från och med nu
Från och med du

Ser dig på blåa i april
i telefon i nya jeans
men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film

från och med nu
från och med du

jag blir aldrig samma, från och med du

från och med du

står inte ut, står inte ut
ett år försvinner utan ljus
även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur
från och med då

Från och med du, du,du,du

jag blir aldrig mer densamma , jag blir aldrig densamma som förut
somliga ljus brinner aldrig ut



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen kan någonsin bli den samma som förut.

Men alla kan lära från sitt förflutna.



Tidens vind kan blåsa hårt och kallt.

Tidens vind ändrar alla och allt.

Tidens vind står aldrig still.

Men den kan också ta oss alla dit vi vill.



Somliga ljus brinner aldrig ut.

Somliga hus blåser aldrig omkull.

Somliga risker är aldrig för stora att ta.

Om man bara vet vem det är man vill ha.

2011-01-30 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0