En ny vecka, full utav nya möjligheter



Måndag morgon:
Jag kliver upp och drar upp persiennerna, gör halvt i sömnen kaffe och blandar ihop en pannkakssmet. Livar upp mig själv med lite smink och favoritmusiken strömmar ur högtalarna. Korridoren börjar vakna till liv, liksom jag. Bjuder mina kära på kaffe och american pancakes som vi avnjuter framför nyhetsmorgon samtidigt som dagens planer gås igenom.

Kliver ut för min port och är på strålande humör när jag plötsligt ser en av mina bästa vänner kliva ur porten bredvid. Lycka! Hinner catcha up med henne på vägen mot skolan samtidigt som solen börjar leta sig fram mellan molnen. Jag känner hur jag fylls av energi och glädje - fantastiskt!

Välkommen du nya fina vecka med nya möjligheter och gamla kärlekar!


Kommentarer
Postat av: Johanna W

Min älskade finaste <3 Ditt humör spred sig som solsken! Vänner det är lycka det.

2011-05-23 @ 19:09:28
Postat av: sara

svar: tack snälla du!

2011-05-23 @ 21:20:11
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Veronica

Bra skylt!

2011-05-23 @ 21:39:17
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0