Varför blogga

Oj så glad jag blev när jag loggade in på min blogg och såg att jag fått ett meddelande från härliga Susanne.Susanne berättade nämligen att hon skrivit ett inlägg om mig i sin blogg:

"En fin & välskriven blogg av Frida. En varm, ärlig, godhjärtad & öppen tjej. Det är en bild jag fått av henne genom att följa hennes blogg cirka i ett halvår. Hittade henne genom blogg.se, deras första sida. Hon skriver om allt mellan himmel & jord, gör fina kollage & hittar visdomsord. En blogg att tycka om!"

Jag bloggar för att få utveckla och använda mig kreativitet och samtidigt utmana och inspirera mig själv och andra. Att få möjligheten att inspirera andra är något otroligt vackert och att få detta bevis på att jag når ut värmer enormt! Jag tycker att vi alla ska stötta och hjälpa varandra här i livet, för tillsammans blir vi starkare!

Tack Susanne och tack alla Ni som dagligen följer min blogg, kommenterar och tillsammans inspirerar! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så himla fint och jag håller med!

2011-12-02 @ 00:36:32
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0