Some die young

 
Måste berätta för er vad vi gjorde i fredags kväll. Kvällen spenderades i Uppsala Botaniska trädgård tillsammans med massor av härliga männsikor lyssnandes till fantastiska Laleh. Laleh hade faktsikt själv bjudit in vår förening från Svenska FN-förbundet för att samla in pengar till vår kampanj Skolmat blir kunskap (läs mer här). Kvällen blev magisk och vi kom i kontakt med över 1000 personer och skapade en del nya kontakter. Musiken? Jo den var otrolig och Laleh är gudomligt söt. 

 
Magisk kväll i vackra Uppsala.
 ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Coquina

Vilken härlig kväll =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

2012-08-05 @ 13:32:25
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Tackar tackar! Ja det vart hur bra som helst. Hotellet Panorama, det var där jag och min familj bodde. All inclusive! Sen tycker jag att du ska hyra en bil och upptäcka Kreta lite, till exempel stranden Elafonissi. Helt sjukt vackert ifall du gillar "poolhav". Sedan tycker jag att du ska åka in till Chania, Gamla stan på kvällen. Jättefint och mysigt!

2012-08-05 @ 16:07:14
URL: http://bykimberly.blogg.se
Postat av: Felicia

Oh Laleh är så grym!

2012-08-05 @ 17:04:29
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se
Postat av: alexandra

Hittade precis hit och måste bara säga att du har en väldigt söt blogg! Så härliga bilder och tänkvärda citat. Kommer kika in här fler gånger! :)

2012-08-06 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0