Underbar nyhet!


"Det världsberömda italienska modehuset Missoni har gått ihop med Lindex för att stödja bröstcancerforskningen. Samarbetet har resulterat i en unik kollektion som består av dam-, barn- och underkläder samt accessoarer. 10 procent av det totala försäljningspriset går direkt till kampen mot bröstcancer. Kollektionen lanseras den 25 september och består av 70 plagg och accessoarer har en modern och fräsch känsla med mönster och design som är typiskt för Missoni."

Detta låter ju verkligen intressant. Ska bli kul att se detta samarbete! ♥


Kommentarer
Postat av: messan

Jag lovar jag kommer hänga på låset:). Det är ju så kul med kläder:). Jag tycker Lindex har fixat mycket på sistone, vad tycker du?



Kul att du är här igen...hos mig:). Jag gillade och såg Loreen ta hem allt och visst blir man glad att man är svensk:)

Hoppas du har det bra?

Varma kramar messan

2012-06-05 @ 00:50:31
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0