Vitaminbomb.

 
Något som är extra viktigt när man har fullspäckat schema blir att äta och sova ordentligt. Jag försöker tänka på att äta regelbundet och att få i mig all viktig näring.
 
Ibland kan det vara bra att stoppa i sig en extra vitaminbomb och jag gjorde en av de frukter som fanns hemma; en clementin, en blodapelsin, en halv banan, en kivi och lite frysta bär bestående av gojibär, hallon och jordgubbar. Sedan adderade jag en aloeveradryck tills jag fick en härlig konsistens. Man kan självklart även addera juice eller vatten istället för aloe vera eller även ta andra frukter om man har hemma. ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

OH låter helt amazing! :) Vilken energidrink!

2013-02-05 @ 21:58:58
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se
Postat av: Rebecca

gött ^^

Svar: Blev riktigt gott faktiskt!! You should try it.
*

2013-02-06 @ 10:43:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0