När det inte blir som planerat-

När man har problem med kroniska smärtor och lever med ständig värk så lär man sig den hårda vägen att försöka anpassa sitt liv efter sitt mående. Jag är en planerare uti fingerspetsarna och jobbar hårt med att inte bli allt för stressad när saker och ting inte blir som planerat. 
 
Idag kom jag igång bra, men redan runt elva var kroppen död och jag ligger sedan dess nedbäddad i sängen. Min fina sambo servar mig med te, tvn och allt jag vill ha. Att försöka göra det bästta av situationen är ju faktiskt allt man kan göra.
 
Hoppas ni har en fin söndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Rinki

Usch då :( hoppas att du får må bättre snart.

Kram

2013-01-07 @ 10:24:49
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: agnes

Du är bäst <3

2013-01-07 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0