Sänlgäge.

Nu har jag spenderat de två senaste dygnen i sängen och inte av någon trevlig anledning. Jag har mått så fruktansvärt illa att jag knappt kunnat röra på mig. Började spy på jobbet i måndags, bestämde mig för att åka hem och det var en sjukt obehaglig hemfärd. Fick hoppa av t-banan och spy på tågrälsen två gånger. Fy fasen alltså! Som tur är har min pokvän vunnit priset som världens bästa pojkvän genom att pyssla om mig och handla hem massor av godsaker för att jag ska få i mig något. På sängbordet finns jordgubbar, nektariner, naturell yoghurt, drickyoghurt, nyponsoppa, rabarbersaft, godis, kakor, glass, mackor.. ja allt smått och gott du kan tänka dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi saknade dig igår <3

2013-06-19 @ 15:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0