Surprise..

Hihi, jag busade lite förra veckan.. Där det står "Kärlek" i min kalender i lördags så hade jag planerat in en lite överraskning för en min pojkvän som fyller 25.

I ett dygn hade jag släpat på en stor kasse med kakor och andra godsaker (som bakades i smyg) mitt framför näsan på mitt kakmonster, men ingenting märkte han :) Jag skulle "gå i gallerian med Agnes", men stack raka vägen med hans mor till närmaste supermarket för att inhandla de sista ingredienserna.

Klockan 13.00 dök nära och kära upp och 13.30 fick vi hoppa fram (ja, det ska ju göras på riktigt) framför en förvirrad man ;)

Oj, så kul det var att smyga och busa! Något som bör nämnas är att jag är otroligt dålig på att smyga med saker och framförallt för min D, but I made it och
vi hade en underbar dag med de finaste!

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Okej, Här är det bara bra, gjort idag då?

2010-09-15 @ 23:08:07
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0