Coola Carolina Gynning



Jag tycker att Carolina Gynning är grymt insirerande och vacker. I hennes blogg har hon lagt upp denna bild och fått höra att hon ser tjock ut och många tror att hon är gravid. Konstigt det där, så fort man går upp något kilo så ifrågasätts det, går man ner något kilo så ifrågasätts det. Carolina skriver att hon trivs i sin kropp och känner sig vacker och det måste ju vara det som är viktigast. Jag har själv gått upp några välbehövliga kilon och trodde inte att det skulle kännas så bra som det nu gör. Jag älskar mina nya kvinnliga former! Och så måste jag shoppa lite nya kläder ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååå vacker gumman...hur du än ser ut! Älskar och saknar dig <3

2011-07-13 @ 23:47:02
Postat av: J

Du är finast din snygga läckerbit <3 miss u

2011-07-15 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0