Dagens humör

Ni kanske har märkt en förändring på min blogg de senaste dagarna. Jag har slitit ut mig totalt och gått in i väggen. Jag har kört på i 110 genom att plugga 14 timmar om dagen, engagerat mig i projekt, försökt hinna med att både skaffa nya vänner i en ny stad och försöka att ge så mycket kärlek som möjligt till mina gamla vänner som är en sådan stor del av mitt liv.

Jag är otroligt slut just nu; orkar knappt duscha eller laga mat, mitt rum förfaller och hela kroppen skriker av smärta. Jag har många val att göra och en hel del att ta tag i för att försöka ta mig upp till den energirika människa som jag vill vara. ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ta hand om dig. det är inte värt att slita ut sig, vi måste vårda oss själva!

2011-11-20 @ 20:55:35
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ta hand om dig kära du. Hoppas du mår bättre snart. <3

2011-11-27 @ 01:52:09
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0