När saker inte blir som man tänkt sig.

Det blir ingen maskeradbal ikväll. Kroppen säger ifrån så vi dukar upp med bubbel och skaldjur hemma i lägenheten. Känns tråkigt att missa festen, men inte så mycket att göra när smärtan vägrar reagera på smärtisarna och den enda effekten av alla piller blivit extrem trötthet..

Jag hoppas att ni har en fantastik kväll tillsammans med nära och kära. Jag har min vackra sambo vid min sida och nu ska vi skåla i bubbel. Se till att vara rädd om varandra, älska och fira! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin O

Krya på dig

Gott nytt år!

2013-01-01 @ 07:28:42
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: <3

Du var mest vacker. Stjärnstopp!

2013-01-01 @ 09:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0