Life is now


Ibland känns det som om vi alltid rusar på, väntar på något bättre och tror att vi kommer må bra "bara vi får det där jobbet, bara vi går ned tre kilo" osv. Självklart sätter vi även nya mål och reflekterar inte över att vi uppnått mycket utan stressar vidare. Nu vill jag att ni stannar upp, för livet är här och nu. Fundera över vad du är extra tacksam för idag.

Idag är jag extra tacksam för:

En ny vecka, nya utmaningar och framförallt nya möjligheter.
Mina vänner.
Att jag har tak över huvudet.
Att jag äntligen ska få gå på en arbetsintervju.
Den kärlek och värme som jag omges av.

Nu är det din tur ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto¤Vikt

Lämnar lite tassavtryck när jag ändå kikar förbi, jag vet ju hur mycket jag själv uppskattar en liten kommentar :) Jag önskar dig en fortsatt bra natt!



--------------------------------------



..:: Hela min värld i bilder - min viktresa med 9 tappade kg och 13 kg kvar - tips på att tjäna 600kr/värvad medlem utan krångel och Tävlingar ::..

2012-01-16 @ 23:54:10
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: ami

ja, det finns många saker man ofta glömmer bort att man har som man ska vara tacksam för :)

2012-01-19 @ 14:00:37
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0