Så här har du aldrig tidigare skådat Sveriges tre största städer!



På Rädda Barnens hemsida kan man köpa fina illustrationer över Stockholm, Malmö och Göteborg där 283 kr går till välgörenhet. Så här står det om bilderna: "Tillsammans bildar Patrik och Anniqa duon Localgraphics som bygger sin kreativa verksamhet på intresset för, och erfarenheten av, god formgivning och uttryck i illustration. Illustrationerna är perfekta till den som känner kärlek för sin stad och sina kvarter, eller för den som helt enkelt tycker det är snyggt med det klassiska, grafiska uttrycket."

Skulle Ni vilja ha en sådan hemma? Jag tycker att de är riktigt snygga. ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag skulle jättegärna ha en sån hemma, synd jag inte bor i Stockholm :) Annars skulle jag absolut köpt en, toppen att pengarna går till välgörenhet! :)

2012-05-29 @ 23:36:03
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0