Doctor's orders

Pinned Image
 
Sitter i soffan och tittar på Ensam mamma söker en vardag som denna. Känns lite konstigt, men oerhört behövligt. Det är kroppen som har sagt ifrån via en smärtsam magkatarr. Det har varit för mycket press och stress på sistone och en kombination med dagliga smärtmediciner har fått mig sjukskrivern.
 
Uscha, jag ogillar skarpt att inte kunna ge så mycket som jag önskar. Jag vill så mycket! Men på sistone har jag inte kunnat ge allt för vänner, jobb och ideella arbeten. Det ger mig en tung sten i hjärtat!
 
NU: rehabilitering! ♥

Kommentarer
Postat av: messan

Varm krya på dig rehabiliterings kram <3.
Pyssla om dig och ta det lungt.

2012-11-30 @ 10:57:55
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Oh So Glam

Åh, vet tyvärr precis hur det är. Men man får lyssna på kroppen och magkatarr är inte att leka med!

Ta det så lugnt du bara kan! Lyssna på skön julmusik, tänd ljus, läs en bra bok eller något annat som du gillar. De i ens omgivning förstår, och orkar du inte träffa dem som vanligt så brukar jag tänka att de finns ett telefonsamtal bort. Det funkar det med i "kristider"! Sköt om dig nu! Kram

2012-11-30 @ 11:34:33
URL: http://ohsoglam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0