Sweet tooth

 
Igår uppdaterade en kollega sin FB-status och lät världen meddela att han bakade choklabollar. Ett utrop av mig och några minuter senare hade kärleken bakat chokladbollar till mig. En annan kollega var med i chokladbollsdiskussionen som uppstod och en debatt blev het angående: för- och emot kokosflingor, om man kan frysa chokladbollarna eller ej och hur starkt kaffet bör vara.
 
Det ena ledde till det andra och vi beslutade att vår kollega, tredje part, skulle få utföra ett blindtest för att avgöra vem som gjorde bäst chokladbollar. Sambon vann och är mäkta stolt. ♥

Kommentarer
Postat av: annoest

Det är väl alltid gott med chokladbollar! Men jag tycker att de passar både med och utan kaffe, trots att jag inte är speciellt förtjust i kaffe.

Svar: Ja men visst är det ;) Smaken beror lite på vad man är sugen på, ibland är det ju det ena och ibland det andra :)
*

2013-05-01 @ 23:02:14
URL: http://iblandbakarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0