Sjuhundra trettio dagar

 
För 730 dagar sedan bestämde jag mig för att ge mig in i något som jag aldrig trodde skulle kunna bli så fint som det blivit. En sådan kärlek fylld av vänskap, glädje och omtanke är mer än jag någonsin kunnat hoppas på. Jag är otroligt lycklig och varje dag får denna man att känna mig okrossbar, proud och fantastisk. Han är helt AMAZING! ♥
 
NU: Skålar vi och njuter av en trevlig måltid på en restaurang som jag fortfarande inte vet vart han bokat. Bubbel är beställt! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR HELT AMAZING!

2013-05-26 @ 09:41:20
Postat av: snie.blogg.se

va härligt när man känner så!!

Svar: Ja det känns galet underbart!! Lyckligt lottad! :)
*

2013-05-26 @ 10:26:10
URL: http://snie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0